Záchrana lidských životů

Nasazení hlasového dispečerského řešení v operačních střediscích zdravotnických záchranných služeb umožňuje operátorům rychle a efektivně reagovat na tísňová volání. Díky integraci informačních a komunikačních systémů do jednoho celku jsou tak schopni udělat maximum v co nejkratším čase pro záchranu lidských životů.

 

Zrychlení reakční doby

Díky funkcím samotného dispečerského terminálu a integraci s informačními systémy nabízí řešení dispečerovi snadné a přehledné volání v co nejkratším čase. Sestavení požadovaného spojení je možné jak podle dostupnosti přes různé komunikační sítě, tak i podle aktuálních rolí a plánovaných pohotovostí pracovníků.

Sjednocení dispečerské práce

Dispečerské řešení KONOS nabízí možnost jednoho rozhraní pro práci s různorodými komunikačními sítěmi a systémy. Pomocí specializovaných bran tak dispečer může komunikovat jak s podnikovou telefonní sítí, s veřejnou sítí, se sítěmi mobilních operátorů, dále s radiovými sítěmi různých výrobců a typů (analogové, digitální, trunkové) a se sítěmi se speciálními signalizacemi.